irhamna ya Rahman

perjalanan mencari keredhaanMu bukannya mudah..pasti wujudnya ranjau duri yang tak terjangkau oleh fikiran kita.. kuatkan hati kami Ya Allah..berkati kami..redhai kami..irhamna ya Rahman ya Rahiim..

Tuesday, December 4, 2007

postmortem diri sendiri...

Telah saya isytiharkan..semalam adalah hari bersedih buat saya.. express sedih habis-habisan! walaupun natijah tu dah saya expect based on my bad performance.. cuma bila dah jadi kenyataan.. aduhai..sedihnyer rasa hati.. saya tak menyalahkan sesiapa ataupun kesibukan yg saya alami.. setakat yg sudah saya cuba cari gali di mana silapnya..hanya dua yg saya dapat..dan dua sebab tu boleh beranak pinak menjadi banyak.. pengurusan diri yg tidak teratur.. dan hubungan saya dengan beberapa pihak tertentu..

saya sedang mencari lagi kesilapan2 yg lalu utk dibuat sempadan.. learn from mistakes!! bg sahabat2 yg mengenali diri.. tolonglah saya dengan memberi petua2 utk bersihkan hati, motivasi utk naikkan semangat saya yg jatuh merudum ni.. segala pandangan sahabat2 amatlah saya hargai.. time kasih banyak..

2 Comments:

  • At January 8, 2008 at 11:17:00 PM GMT+8 , Anonymous Anonymous said...

    marilah jumpa kak ima..
    kak ima tak dpt melawat nur selalu kat UIA tu sebab takda transport..tp nanti bulan 3 insyaAllah ada rezeki kak ima akan ada transport sendiri dan tak perlu bergantung dengan suami utk kesana sini (tp still tahu batas-batas seorang isteri)

     
  • At January 23, 2008 at 4:22:00 PM GMT+8 , Anonymous Anonymous said...

    akak, cuba tadabbur al-hajj : 11
    kite betul2 termotivasi dengan ayat ni... and if akak ingat, al-ankabut, ayat akhir.. ayat tu akak pernah bagi kite masa kat matric dulu.. jenuh sangat nak cari ayat tu dalam surah apa.. Alhamdulillah baru2 ni dapat hafaz, baru realize ayat tu akak pernah tulis dalam sekeping poskad and bagi pada kita. syukran ya ukhti!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home