irhamna ya Rahman

perjalanan mencari keredhaanMu bukannya mudah..pasti wujudnya ranjau duri yang tak terjangkau oleh fikiran kita.. kuatkan hati kami Ya Allah..berkati kami..redhai kami..irhamna ya Rahman ya Rahiim..

Wednesday, June 6, 2007

4 days to go!!

Tak sabar rasanya tunggu hari yg bersejarah... berdebar-debar!! rasa cam tak percaya pun ada.. diberi peluang untuk berada di rumahNYA..insyaALLAh kalau ade rezeki... 11jun ni akan menjadi tanggal yg tak akan dilupakan... minta sahabat-sahabat doakan saya, adik dan mak ayah diberi kekuatan untuk melaksanakan ibadah di sana..moga2 urusan kami dipermudahkan.. diberi kesihatan yg elok.. ini InsyaALLAH adalah yg pertama kali untuk saya..dan harap2 bukan yg terakhir..

persediaan? tak tau la cukup ke tak ni..yg paling penting kita kena betulkan niat..lillahi ta'ala..saya baca buku..di sana kena berhati2 dgn apa yg kita cakap.. macam2 boleh terjadi..kerana di sana adalah tanah suci! mungkin ada sahabat2 yg nak share experience bolehla citer kat saya.. utk dijadikan panduan dan iktibar..

pada sape2 yg ade nak kirim doa ke ape2 ke bolehla sms saya ye.. insyaALLAH sy cuba sampaikan dgn kudrat yg termampu..

LAMBAIAN KAABAH SEMAKIN MENGGAMIT DI HATI!!!=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home