irhamna ya Rahman

perjalanan mencari keredhaanMu bukannya mudah..pasti wujudnya ranjau duri yang tak terjangkau oleh fikiran kita.. kuatkan hati kami Ya Allah..berkati kami..redhai kami..irhamna ya Rahman ya Rahiim..

Friday, August 17, 2007

POA DnT

Seminggu sudah berakhirnya IIUM Kuantan Festival 2007 (I-Quest 07').. sebagai subcom kecil n observer yg tak diiktiraf.. boleh saya katakan yang objektif keseluruhan program tak tercapai dengan jayanya.. overall rating (1-5, 5 paling bagus) saya boleh bagi 2 je.. rate ni sy bg berdasarkan apa yg saya lihat, dengar dan rasa semasa menjadi committee.. saya rasa tak perlu kot nak explain further ttg rating tu.. sedih n menyedihkan..cuma just nak share plan of action dari kami wakil DnT setiap society hasil meeting 2 hari before prog.. resolusi yg kami buat:

1) bersikap lebih cakne ngan apa yg terjadi di sekitar uia (programs etc.)
- masing2 mengakui kesilapan tak perasan waheeda nak dibawa masuk walaupun sebenarnya dah ditulis pun kat banner n bunting.. pendokong agenda dakwah sepatutnya bersikap proaktif!!

2) memberi kesedaran pada warga kampus ttg suara wanita yg dilagukan itu aurat (pre-program)
- cara: sebaran risalah n person in charge nya saya.. tapi saya terpaksa sub pada ajk memandangkan kesuntukan masa..alhamdulillah dapat sebarkan setiap bilik.. (tapi sorry sgt pada DnT HEALS sebab ter'miss' letak nama korang..tak sengaja..)

3) menyatakan kekesalan pada pihak yg berkenaan supaya tak berlaku lagi perkara sebegini
- cara: memorandum.. harap2 PIC utk ni dah jalankan plan ni..

meeting pada mulanya rancak menjadi semakin "hot' bila ketegangan berlaku antara kami dan penganjur program.. sampai pukul 1 pg tu..

alamak.. saya sambung nanti la.. student radiography ada exam la kat sini.. wassalam

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home