irhamna ya Rahman

perjalanan mencari keredhaanMu bukannya mudah..pasti wujudnya ranjau duri yang tak terjangkau oleh fikiran kita.. kuatkan hati kami Ya Allah..berkati kami..redhai kami..irhamna ya Rahman ya Rahiim..

Friday, January 26, 2007

bila banyak masa, kita jadi takde masa!!

Berhari2 dok di rumah..tapi tak tau apa yang dah dibuat di rumah.. buku2 n kertas2 yg penuh ngan slides tak habis dijamah pun..esok dah nak balik ke uia.. rasa berat sungguh..lagi2 memikirkan exam yang akan dihadapi..tak ready!! hmm... ni la manusia.. banyak mana diberi masa pun masih tak cukup.. lumrah kaum yang terdahulu.. Allah dah ceritakan di dalam Al-Quran.. segolongan manusia yang minta dihidupkan semula dan berjanji akan beribadah sebaik mungkin... tapi semuanya tu sia2... tiada lagi peluang kedua.. so, grab the opportunity..time doesn't knock u twice! bak kata RD.. Discover a new you.. bersama mereformasikan diri..salam hijrah 1428H..Membangun Bersama Islam.. Takbir!!!

1 Comments:

  • At August 19, 2007 at 10:19:00 PM GMT+8 , Anonymous danialle said...

    normal la tu sbg manusia. suka bertangguh2 keje. kita ni bila masa dah suntuk, dah rasa pressure, barulah nk terkejar2 siapkan keje. kalau tak mmg byk buang masa je la. itu pentingnya ade motivasi utk disiplinkan diri.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home