irhamna ya Rahman

perjalanan mencari keredhaanMu bukannya mudah..pasti wujudnya ranjau duri yang tak terjangkau oleh fikiran kita.. kuatkan hati kami Ya Allah..berkati kami..redhai kami..irhamna ya Rahman ya Rahiim..

Saturday, August 1, 2009

Konvesyen Pendakwah Negara 2009







Tanpa disangka2 kami mendapat jemputan dari Ustaz Zamri untuk menghadiri konvesyen ni.. lebih 400 peserta dari pelbagai NGOs, tokoh2 terkemuka (Dr. Fadzilah Kamsah, Dr. Fatma dll), wakil setiap universiti dan wakil individu yg hadir ke konvesyen ini.. bertempat di hotel Grand Season berdekatan Hospital Kuala Lumpur.. ramai mengatakan JAKIM memperuntukkan budget yg besar utk konvesyen ini.. hmm memang tak dapat dinafikan lagi2 bila melihat menu yg pelbagai bila time makan.. nyum nyum..


Selain input berguna yg kami dapat selama 2 hari 1 malam di sana, rupanya ada yang lebih menggembirakan saya.. hehe.. Allah mahu mempertemukan saya dgn Ustaz Tasmi' saya di Darul Quran dahulu..Ust Ehsan.. tak sangka ada jodoh berjumpa beliau di situ.. walhal sewaktu kami dalam perjalanan ke Cameron, niat utk menyinggah di rumah Ust di Rasa tak kesampaian disebabkan Ust ada urusan lain waktu tu.. kemudian jumpa pula k.chik dan ustzh zainora.. masing2 tak berubah.. sama je kecik comel macam dulu2.. hihi..tak sangka dah bertahun2 rupanya tak berjumpa.. Alhamdulillah..




2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home