irhamna ya Rahman

perjalanan mencari keredhaanMu bukannya mudah..pasti wujudnya ranjau duri yang tak terjangkau oleh fikiran kita.. kuatkan hati kami Ya Allah..berkati kami..redhai kami..irhamna ya Rahman ya Rahiim..

Thursday, May 21, 2009

rakaman apresiasi

entri kali ni memang sudah lama terakam di minda saya.. tetapi disebabkan batasan waktu dan tiada kemudahan internet.. lama saya pendamkan hasrat ni..


walaupun nampak seolah2 saya sedang berehat tapi sebenarnye fikiran sy masih sedikit serabut memikirkan thesis yg tak siap2 lagi ditanda.. huhu.. sementara free ni blehla nak wat correction (konon) tapi tak dapat2 lagi camane nak wat huhu.. apepun tggu jela tesis tu depan peti surat umah hehe..




sepertimana tajuk entri di atas.. jutaan penghargaan dan ucapan terima kasih yg tidak terhingga saya tujukan pada mereka yg banyak membantu menjayakan majlis walimah saya hampir sebulan yang lepas.. hanya Allah saja yg layak membalas jasa kalian..



1. Mak, ayah, kakak2 yg dikasihi, wawa, abg2 ipar yg baik dan anak2 buah yg comel....
- masing2 punya peranan yg penting.. kaklong busy dgn arrangement utk doorgift.. angah.. hantaran la ape lagi.. dan yg paling penting pereka baju pengantin hehe.. boleh kata 80% idea tu dtg dr angah.. alang as my mak andam.. wpun sy tau dia agak nervous.. anyway thanks for ur surprise.. willing to top up for bigger muffin! thanks!! tak sangka betul.. wawa as multipurpose runner.. sume pun boleh wat.. cuma yg tak best a day before nikah demam la pulak.. terpaksa la biarkan dia landing seharian atas katil.. kehilangan sorg pekerja sgt2 terasa time genting mcm tu.. memang genting.. sampai besday ayah (30/04) pun sume tak teringat.. saya pun wish ayah lambat.. kul 2 pg 1 mei.. itupun br sudah pakai inai and dah nak masuk tido.. maaf ye ayah.. bukan luper sebenarnye.. tapi tak tersempat..




2. Kak AC and Mariah
dtg pg2 lagi dr kelantan.. hu.. terharu sungguh.. sahabat yg terawal sampai.. byk pertolongan mereka ni.. sampai kena jd driver la angkut2 org.. alhamdulillah mereka ni cepat kenal jalan.. hehe.. ye ke kak ac.. sekrg dah pandai kan jalan kaw umah saya ni hehe.. insyaAllah kenduri akak sy sampai.. tapi belah Azreen kot sebab hari Sabtu.. tapi sy tak bleh jd driver la kak.. sbb sy dah ade driver dah hehe.. kenduri Mariah bile plak ye..



3. Yati Wahab
sian sahabat saya ni.. naik bas smpai terlajak ke airport.. nasib baik tak ternaik flight.. huhu..tapi terlajak2 pun dapat jugak berkongsi rasa di masjid.. adala hikmahnye tu.. tapi yg sy terkilan sgt.. sy lupe sgt nak bg doorgift kt yati.. tak taula.. saya mati2 pk yg yati akan stay umah sebelah ngan kak ac n mariah.. malam tu time majlis khatam Quran siap bleh tny kak ac lagi.. "akak, mana yati.. tak turun ke?" huhu.. aper la saya ni.. teruk betul.. yati dtg dr subang jaya bukannye dekat.. sesat2 lagi.. hmm.. terkilan sgguh rasa.. esoknye sy kol yati baru rasa lega sket..sori ye yati..




4. sahabat2.. (aini, kimi, timah, rena)
cermin2 ku.. dtg jauh dr kuantan ni.. time kasih byk sudi luangkan masa dalam kesibukan presentations, reports n thesis write up.. tapi kalian masih boleh dtg.. wpun tak dapat habiskan malam terakhir bersama2.. tapi kehadiran kalian buat hati saya tepu dgn perasaan gembira.. tatap wajah shbt2 berikan sy sedikit rasa tenang sewaktu di masjid.. sy ingat lg..dulu di rumah kak ac selepas mghadiri walimah mek sue, saya anjurkan kuiz..minta semua org teka turn sape lepas sue.. tak sgka terkena btg idung sendiri..hehe.. wpun time tu rasenye takde sape kot yg naikkan nama saya hehe.. hmm siape sgka kan..




5. sbhgian clasmate diet (cik moon, miling, lina, ayen)
mak andam yg vogue.. huh.. cik muni.. time kasih byk ye.. tolong saya kelihatan anggun tp masih mgekalkan ciri2 muslimah hehe ye ke anggun.. apepun time kasih byk.. shbt2 sy ni pandai timing.. elok2 sy nak pakai tudung time tu la diorg sampai.. time nikah pun same.. rupanya bile tgk gmbr balik.. mrk ni smpai jadi komiti catering.. tak sgka betul..termasukla cik zahirah skali.. terharu.. dgr citer sampai ade org terlelap la kepenatan.. (cerita tu ditambah lg dgn bukti gambar.. diambil oleh mamarazzi miling hehe)

last but not least.. buat tetamu2 jemputan yg hadir.. Alfadhil Ustaz Zamri dan isteri, kakak2..sahabat2.. adik2.. sahabat lama skolah di Sabak.. hampir 10 thn tak jumpe tu.. dan ramai lagi.. tak tersebut saya.. syukran jazilan.. terima kasih yg tak terhingga.. doakan rumahtangga kami bahagia hingga ke syurga.. ameen...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home